04.09.2012

Mă-ntrebi de Eva mă numesc?

Da!

Cred că poţi să-mi spui şi-aşa.

Port aripi, ori poate şerpoaică sunt,

Ce te îmbată cu miresme dulci,

Te-atrage întinzându-ţi măr

Din pom oprit

Şi îţi zâmbeşte îmbietor,

A dor de tine…a amor.

 

Şi dacă Eva-s eu

E un păcat?

De-acuzi să ştii că tu,

Flămând, muşcat-ai fructul oferit

Şi demonul nu ai gonit din Rai.

Acum şezi tot cu mine

Pe Pământ

Şi porţi deasupra… acoperământ.

 

Îmi spui că sunt ispititoare?

Oh da! Îţi sunt datoare!

Te chem la mine,

Te sărut,

Clipesc mai des când mă priveşti

Şi toate pentru că iubesc!

Aici, acolo, peste tot…

Pe unde apuc şi unde pot,

Pe unde eşti!

 

Aşa că poţi să-mi spui femeie,

Ori fă, sau poate…tu, muiere!

Să mă strigi Eva,

Sau cum ştii,

N-am să mă supăr nici de vrei,

Căci nu uita:

La început, după cuvânt,

Când Domnul mi te-a plăsmuit,

Am stat la pandă şi-am furat

O coastă!

Hai că te-am luat!

