19.09.2012

Ciudat sentiment mă încearcă azi.

Îţi şoptesc la ureche:

Vreau să beau!

Faci ochii mari şi privindu-mă,

Mă întrebi mirat: Ce???

Suna mai mult a reproş,

Dar ce-mi pasă?

Am poftă…de whisky!

Vreau să simt ce gust au ploşniţele!

 

Încă mă priveşti.

Chipul îţi trădează uimirea.

Şi dacă tot am făcut-o de oaie,

Îţi cer şi-o ţigară.

Hai, dă-mi! Doar una şi-atât!

Te rog!

 

Ridici din umeri şi îmi întinzi pachetul.

Mă servesc şi…trag un fum.

A naibii ţigară! Mai bine-mi dădeam foc!

Îmi zâmbeşti şi vrei să spui ceva.

Nu apuci.

 

Ridic paharul şi îl dau peste cap.

Din nou mă înec.

Pesemne că oi fi înghiţit şi ploşniţa.

Ciudată creatură!

 

Cu ochii mari, jucăuşi de-acum,

Îmi strig amorul.

Ştii, oamenii beţi spun mereu adevărul,

Iar eu te iubesc şi ….sunt beată.

Hâc! E fericirea.

 

