Etichete

,

                                  20.09.2012

A naibii cântec!

După ce că vremea e cum e,

Numai bună de numărat banii,

Şi de făcut copii cu nemiluita,

Ca nah, trăiască aspirina,

Mai îmi zburzi şi tu prin minte:

“Nani, nani, puişor, dormi…”.

 

Hai fă paşi. La dreapta, ori stânga,

Numai lasă-mă să respir!

Nu vreau să dorm!

Nici bani nu am să număr,

Ca deh, nu plouă nicăieri cu biscuiţi.

Şi ştii şi tu: “Dumnezeu îţi dă,

Dar nu-ţi bagă-n straiţă”.

 

Ptiu! Acum vorbesc şi în dodii.

Plus că şi de una singură.

Tot la vorba tatei ajung eu:

“Cât timp nu îţi răspunzi, e speranţă”.

 

A nabii cântec!

De acolo mi se trage. A trebuit să mi te plimbi

Aiurea prin scăfârlie. Poftim cultură!

Acum m-a pălit şi somnul.

“Nani, nani, puişor, dormi…”.

Off, moaşe-ta pe gheaţă!

Na că m-am enervat de-acum.

Noapte bună!

