Etichete

, , ,

                                                                                                                                                14.10.2012

            E sâmbătă noaptea, iar eu m-am decis să îţi invadez lumea viselor.

            Voiam să alerg despletită şi desculţă prin mintea ta, să-ţi şoptesc în noaptea asta de sâmbătă că te iubesc pentru simplul fapt că exişti. Voiam să ştii că doar pentru tine voi fi o zi de duminică, gătită mereu în straie imaculate, prin care ochii tăi pot citi bătăile inimii mele.

            Iar luni, am să fiu acea iubită care răsare şi înfloreşte odată cu patima sărutului de dimineaţă, când buzele noastre se vor căuta flămânde de dorul ce nebun ne-aleargă prin vene, fără a ţine seama de semnele de circulaţie puse în intersecţii.

            Marţi, voi arunca la o parte cămaşa de noapte ce mă ţine departe de căldura pieptului tău. Îi voi da foc cu privirea, acolo în mijlocul casei, pe covorul albastru, pentru că pieptul meu caută febril căldura pieptului tău.

            Miercuri vom ascunde pătura pentru a nu trage cu ochiul fără jenă la îmbrăţişările noastre. Ştiu. Pentru ea e doar un film fără perdea, la care se poate uita în voie, desfătându-şi privirea avidă de picanterii. Gratis.

            De joi, ne vom iubi în bucătărie. Vom face dragoste cu perdelele trase, îmbrăcaţi sumar doar de razele soarelui, care ne va zâmbi complice.

            Vineri, vom ieşi la plimbare, înfofoliţi în haine de iarnă şi vom lăsa mâinile să-şi împărtăşească amorul nebun ce ne leagă. Poate că pentru toţi o să părem mult prea înfofoliţi, pentru o toamna târzie, însă noi ştim. Ne plimbăm goi. Tu în ochii mei de două nuanţe, iar eu în privirea ta albastră ce mă cheamă strigând ca un ecou nesfârşit acelaşi vers de iubire.

            Sâmbătă va veni din nou, iar eu îţi voi invada iar visele, alergând prin ele la fel de despletită şi de desculţă ca săptămâna ce tocmai a trecut.

            Ai grijă. Săptămâna ce va să vină, mă voi preschimba în şoaptă şi te voi poseda diavolesc de nebună, hrănindu-mi dorul de tine.

            Te ador!

