Etichete

,

26.11.2012

Au plâns îngerii toţi, de dragul tău, iubite

Şi după albastru-azur din ochii tăi,

Răpuşi căzut-au pe pământ fierbinte,

Ce sărutat a fost de Soare mai întâi.

 

Plecat-au stele de pe cer, doar pentru tine

Şi au venit buluc să mi te fure,

Probabil nu s-au mai putut abţine

Şi că-s a ta-i mai mult decât pot ca să-ndure.

 

Mă roade tot din mine, geloasă sunt pe mare,

Căci am văzut-o cum, căzut-a în visare,

Oftând îndrăgostită şi ea de-albastrul tău azur,

Mă doare-n piept iubite, eşti fără de cusur.

 

Te văd în tot, în toate şi sufăr eu, cumplit,

Căci chiar şi-acum în noapte, cu pieptul dezvelit,

Lumina lunii ar vrea să te răpească

Şi-apoi prin întuneric, alţi aştrii ca să nască.

 

Nu te vei supăra iubite, ştiu, pe mine,

Când bezna am să-aprind tăcută

Şi nici când îmbrăcată-n doar în vise violet,

Lăsa-voi trupul să-mi alunece sub tine în paşii de balet.

 

A ars mocnit destul în pieptu-mi gelozia,

De-a te-mpărţi cu îngeri şi cu mare

Şi-ajuns-am să m-abandonez cu frenezia

Ce ţipă-n mine ca un semn de exclamare.

