Etichete

,

11.12.2012

Sunt nebună de tine! Complet nebună!

            Dimineţile mă trezesc dornică să înot prin marea ochilor tăi. Mă arunc însetată în valurile ce mă privesc cu un zâmbet somnoros. Mă cheamă la ele!

            Hipnotizată, uit că nu ştiu să înot. Nici nu îmi pasă. Dragostea ce îţi port şi îmi porţi, îmi e colac de salvare, iar tu, îmi eşti salvamar.

            În fiece dimineaţă, mă trezesc ruptă de mine, plutind în derivă, apoi mă simt trasă la mal şi făcându-mi-se respiraţie gură la gură. Tu, iubite, inspiri aer, îl condimentezi cu dragoste, apoi încărcat cu patimă, îţi lipeşti buzele de ale mele, iar eu învăţ să trăiesc din nou. Să te iubesc condimentat de mult!

Zilnic repetăm acelaşi ritual sacru. Eu mă arunc în valuri limpezi, albastre, iar tu mă salvezi şi îmi pui pe buze sărut de viaţă.

            E dimineaţă încă iubite! Iar eu sunt nebună de tine! Complet nebună!

