Etichete

, , , , , ,

15.12.2012

Iertare-ţi cer, iubite,

Căci foamea rău mă mână

S-alerg prin tot, prin toate

Şi mai ales prin tine,

Să caut să mă aşez,

Văpaie-n pieptul tău,

Să-mi dorm acolo somnul,

Culcată pe nesomn,

Să mă- nvelesc mocnind

Cu pleoape de iubire,

Clipind să sorb din tine

Albastru – nemurire,

Să-ţi ţes palton – iubirea

Să storc norii de ploaie,

      Să picure din ceruri,

      Parfumuri dulci, greoaie.

 

Iertare-ţi cer, iubite,

     Azi vampă sunt, de-amor,

Îţi răscolesc prin vene

Şi beau din tine dor,

Mi-e mintea inundată,

De cald şi n-am gândire,

Nici aripi nu mai am

Şi vie-ţi sunt doar ţie,

Sunt albă străvezie

Doar tu îmi dai culoare,

Azi tot al meu te strigă

Şi plâng şi prin picioare,

Întregul meu mă doare

Şi foame mi-e de tine,

Hrăneşte-mă cu foc,

Cu patimă, cu noi, iubire,

Căci foamea rău mă mână

Şi vreau s-alerg prin tine!

